Моята количка
Вашата кошница е празна!
1. Общите условия
Получавате продуктите от снимките и
описанието в продуктите?
Може
да има леки отклонения от цвета. Стараем се снимките да са възможно
най-реалистични.
Къде мога да видя моята касова бележка?
Във всяка поръчка получавате опис и касова бележка.
Важно е при връщане касовата бележка да бъде изпратена с върнатата поръчка.
Къде мога да получа
своята потъчка?
Изпращаме вашите
поръчки с оторизирани куриери.
Предлагаме опциите:
1.
Доставка до ваш адрес
2.
Доставка до офис на Спиди
Политика
за връщане и възстановяване на средства.
Как мога да върна
артикул?
Всички поръчки могат да бъдат върнати без нужна причина в срок от 14 дни
от получаването.
Във всяка поръчка има Опис, Касова Бележка и бланка за връщане с
подготвена товарителница.
3. Попълнете бланката
4. Подгответе артикулите
с касовата бележка
5. Отидете до
най-близкият офис на Спиди
6. Дайте на служител на
спиди товарителницата за връщане
7. В срок от 5 дни, ние
ще възстановим вашата сума (без таксите за транспорт) по вашата сметка от
бланката.
8. Ако сте загубили
бланката или товарителницата моля кикнете тук.
Нашата политика за възстановяване и връщане продължава 14 дни. Ако са
изминали 14 дни от покупката ви, не можем да ви предложим пълно възстановяване
или замяна.
За да отговаряте на условията за връщане, вашият артикул трябва да е
неизползван и в същото състояние, в което сте го получили. Освен това трябва да
е в оригиналната опаковка.
Няколко вида стоки са освободени от връщане. Нетрайни стоки като храна,
бельо не могат да бъдат върнати. Също така не приемаме продукти, които са
интимни или санитарни стоки, опасни материали или запалими течности или газове.
Допълнителни
артикули, които не подлежат на връщане:
Подаръчни карти
Софтуерни продукти за сваляне
Някои предмети за здраве и лична хигиена
За да завършим връщането ви, ние изискваме касова бележка или доказателство за покупка.
Моля, не изпращайте покупката си обратно на производителя.
Има
определени ситуации, при които се предоставят само частични възстановявания:
Всеки
артикул не е в първоначалното си състояние, е повреден или липсващи части по причини,
които не се дължат на наша грешка.
Всеки артикул, който е върнат повече от 14 дни след доставката
Възстановявания
След като връщането ви бъде получено и проверено, ние ще ви изпратим
имейл, за да ви уведомим, че сме получили върнатия ви артикул. Също така ще ви
уведомим за одобрението или отхвърлянето на вашето възстановяване.
Ако бъдете одобрени, възстановяването ви ще бъде обработено и кредит
автоматично ще бъде приложен към вашата кредитна карта или оригиналния метод на
плащане в рамките на определен брой дни.
Закъснели
или липсващи възстановявания
Ако все още не сте получили възстановяване, първо проверете отново
банковата си сметка.
След това се свържете с компанията на вашата кредитна карта, може да
отнеме известно време, преди вашето възстановяване да бъде официално
публикувано.
След това се свържете с вашата банка. Често има известно време за
обработка, преди възстановяването да бъде публикувано.
Ако сте направили всичко това и все още не сте получили възстановяването
си, моля, свържете се с нас на {мейл адрес: rorobg46@gmail.com.
Доставка
връщане
За да върнете продукта си, трябва да го изпратите със Спиди до офис
София, ул. Чипровско възстание 2, за Роро БГ ЕООД, 0888 821 957
Опаковайте продуктите заедно с касовия бон и попълнена бланка, която сте
получили (или изтеглете тук.)
Вие ще носите отговорност за заплащането на вашите собствени разходи за
доставка за връщане на вашия артикул. Разходите за доставка не се
възстановяват. Ако получите възстановяване, цената на обратната доставка ще
бъде приспадната от възстановяването ви.
Нуждаете
се от помощ?
Свържете се с нас на {rorobg46@gmail.com} за въпроси, свързани с
възстановяване на суми и връщания.